torstai 19. heinäkuuta 2012

monetko rintsikat..?

Nii oon tässä pikkuhiljaa jo innostumassa! ja mietin että monetko rintsikat meinaatte ottaa mukaan?:DD mutta seriously, mulla on ollu hirmu hauskaa suunnitellessa mun "vaatekaappia". Mulla on aika pieni rinkka ja ajattelin ottaa mahd. vähän kamaa, joten otan:
1 ihana punainen kesämekko
1 shortsit
3 toppia
2 (tai 1) T-paitaa
1 (pitkät) turkkihousut
1 kaprit (jos löydän uudet)
1 rintsikat (ou jea)
1 pitkähihainen
sukkia & pikkareita

Oon varautunu lämpimään!
Pitääkö ottaa pyyhe? Jos me ollaan jossain hostelleissa, niin siellä varmaan on...
Mitkä on meidän "yhteisiä" kamppeita, shamppoo?

2 kommenttia:

  1. Niina hei, muista et tää blogi on yleinen ;DD Öämm, mää aattelin ainakin ottaa enemmän vaatteita, kun oon vähän kuullut että pesukoneen käyttäminen ei ole siellä kovin helppoa (ei kyllä kotonakaan :'D). Niin ja lämmintä myös, sillä illat on pimeitä ja hyvinkin mahdollisesti vilposia. Pitää kattella huomenna noita vaatteita tarkemmin.

    Niin ja muuten: me lähdetään Anninan kanssa viikon ja 3pvän päästä. What the fuck??!!!

    VastaaPoista
  2. Wouuuuuu! Mäki lähen ensi viikolla sinne Kreikkaan.. lasken sen vähän niinkuin tähän mukaan:D voin laittaa kuvia (toivottavasti)
    Itse ajattelin spurguilla koko matkan, niinno, te ootte anniinan kaa pidempään...
    Haluun kuulla teidän vaatelistanne!;)

    VastaaPoista