torstai 26. heinäkuuta 2012

Lähdön huumaa...

kirjoitan nyt jotain kun karo käski:D olen tällä hetkellä ERITTÄIN kuumassa asunnossani pesemässä hampaita... Huomenna on lähtö Istanbulin Ataturk- lentokentältä klo 10:35 Ateenaan. Olen menossa siis sinne yhden amerikkalaisen ystäväni kanssa ja lasken sen intterreiliini mukaan:) Olemme Ateenassa 4 päivää ja sitten lähdelle laivoilla Rhodoksen ja Kosin kautta Bodrumiin, Turkkiin, josta lennämme Istanbuliin 2.6. Viides kuudetta on sitten lähtö Pariisiin:OO Käyn siis reilini aikana myös Istanbulissa! Vauu... Kuten oikeastaan koko reilin suhteen, olen ollut tässäkin erittäin passiivinen osapuoli, eli huolehdin vain viihdyttämisestä matkan aikana!
Kielikoulu on nyt ohi (tänään oli koe) ja olen siis todellakin loman tarpeessa! Minulla on niiiiiin rankkaa, lapsia pitää viihdyttää, ruokaa syödä (nyyh olen lihonut; nyt sanoin senkin) Taidan tosin tarvita tämän loman jälkeen toisen loman... Mutta oikeasti, Istanbuliin on vähän kotiutumassa jo, niin on kiva lähteä tuulettumaan. Tuuletusta täällä tarvittaisiinkin;)
Aamulla suuntaan siis klo 7 linkalla metrobussille, josta sillan yli metrolle. Aikaa on hyvä varata 2 tuntia.. Kreikassa ohjelmassa (niin hyvin kuin tiedän; minä vain tulen mukaan!) on museoita, museoita, museoita, visiitti Olympos- vuorella ja 1 uintikerta. Ja syömistä!!! Nyt ollaan lomalla, saa syödä. Syksyllä alkaa dieetti... kun ei ole rahaa.
Laitan myös asiallisen kuvan, koska Karo käski laittamaan kuvia





1 kommentti:

  1. Uu, mukavaa reissua :) Meidänkin lähtö koittaa pian, pitäis varmaan tehdä pakkauspostaus piakoin (ja krhm, se pakkaaminen myös...).

    VastaaPoista